Driessen HRM_Payroll en softwareleverancier AFAS werken al geruime tijd met elkaar samen. Op 4 april jl. is deze samenwerking bekrachtigd met een officiële partnerovereenkomst. De twee familiebedrijven zijn beide actief in de non-profit sector op het gebied van personeel- en salarisadministratie. Dankzij de samenwerking kunnen de twee bedrijven elkaar versterken, zodat gezamenlijk nog meer bereikt kan worden voor de publieke sector.
Krachten bundelen
De focus van de samenwerking ligt op de branches overheid, gezondheidszorg en onderwijs. Michaël Munnich, directeur Driessen: ”Het doel is om deze branches gezamenlijk te ontzorgen. De personeel- en salarisadministratie kost organisaties vaak onnodig veel tijd. Dit kan makkelijker en efficiënter, mits gebruik gemaakt wordt van de juiste software in combinatie met bijpassende dienstverlening. AFAS en Driessen zijn twee bedrijven met dezelfde achtergrond, normen en waarden. Het is niet meer dan logisch dat wij onze krachten bundelen”.
Expertise
Bij de contracttekening in Helmond geeft Arnold Mars, CFO AFAS Software, aan: “Beide organisaties hebben hun eigen expertise, AFAS is softwareleverancier en Driessen expert op het gebied van HRM en payroll. Om optimaal gebruik te maken van elkaars expertise hebben we besloten de handen ineen te slaan. Samen zijn we nog beter in staat klanten van dienst te zijn”, aldus Mars.
Overheid & ICT
Het eerste tastbare bewijs van de samenwerking vormt de gezamenlijke stand van Driessen en AFAS op de beurs Overheid & ICT. Deze beurs vindt plaats van 24 t/m 26 april in de Jaarbeurs Utrecht en is hét platform voor ICT-toepassingen en -diensten voor de overheid. U vindt ons in hal 1 op stand D110. Meld u gratis aan voor Overheid & ICT.